Pénzügyi ügyintéző álláspályázat
Palotási Közös Önkormányzati Hivatal ÁLLÁSHIRDETÉSE pénzügyi ügyintézői munkakör betöltésére.
A közszolgálati jogviszony időtartama: határozatlan idejű közszolgálati jogviszony
Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidő
A munkavégzés helye:
Nógrád megye, 3042 Palotás, Kossuth út 1. – székhely –
3046 Kisbágyon, Szabadság út 21. – ügyfélszolgálati iroda –
3051 Szarvasgede, Kossuth út 119. – ügyfélszolgálati iroda –
Ellátandó feladatok:
Pénzügyi igazgatási feladatok, gazdálkodással kapcsolatos feladatok.
A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
- Palotási Közös Önkormányzati Hivatal és a hivatal által ellátott Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede Önkormányzatok és azok intézményei pénzügyi szabályzatainak felülvizsgálata folyamatos aktualizálása.
- Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede önkormányzatok és költségvetési szerveinél a pénzügyi ellenjegyzési feladatok, vagyongazdálkodással kapcsolatos feladatok, ingatlan kataszter vezetése.
- Önkormányzatok pályázatainak készítésében való közreműködés, a pénzügyi elszámolások bonyolítása.
- Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede Önkormányzatok és költségvetési szerveik költségvetésének, éves, féléves beszámolói, mérlegek, negyedéves költségvetési és mérlegjelentések ellenőrzése és elkészítéséért való felelősségvállalás.
- Szarvasgede önkormányzata és költségvetési szerve költségvetésének és beszámolóinak elkészítése, analitikák vezetése, kontírozás, könyvelés, kötelezettség vállalás vezetése.
- Képviselő-testületek pénzügyi témájú előterjesztéseinek elkészítése a jegyző utasítása szerint.
Jogállás, illetmény és juttatások:
A jogállásra, az illetmény megállapítására és a juttatásokra a „Közszolgálati tisztviselők jogállásáról szóló” 2011. évi CXCIX. törvény rendelkezései az irányadók.
Alkalmazási feltételek:
- Magyar állampolgárság,
- Cselekvőképesség,
- Büntetlen előélet,
- Középfokú képesítés, középiskolai végzettség és közgazdasági szakképesítés vagy pénzügyi-számviteli szakképesítés, középiskolai végzettség és OKJ szerinti gazdasági elemző és statisztikai ügyintéző, banki ügyintéző,
- Regisztrált mérlegképes könyvelői képesítés,
- Vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Az elbírálásánál előnyt jelent:
- közigazgatásban, önkormányzati gazdálkodásban szerzett 3 év feletti szakmai gyakorlat, államháztartási regisztrált mérlegképes könyvelői szakképesítés, közigazgatási alapvizsga megléte, anyakönyvvezetői képesítés, felhasználói szintű számítógépes ismeretek ( word, excel ).
Benyújtandó iratok, igazolások:
- A 45/2012.(III.20.) Korm.rendelet 1.sz. melléklete szerint elkészített szakmai önéletrajz,
- 3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány – pótolható – az iskolai végzettséget igazoló okiratok másolata, hozzájáruló nyilatkozat ahhoz, hogy a pályázat elbírálásában rész vevők a teljes pályázati anyagba betekinthetnek.
A munkakör betölthetőségének időpontja:
A munkakör a benyújtott jelentkezések elbírálását követően azonnal betölthető.
A pályázat benyújtásának határideje: 2013. március 28.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Krekács Judit jegyző nyújt a 32/580-055 telefonszámon.
A pályázat benyújtásának módja:
- Postai úton, a jelentkezésnek a Palotási Közös Önkormányzati Hivatal címére történő megküldésével (3042 Palotás, Kossuth út 1. ). Kérjük a borítékon feltüntetni: „ pénzügyi ügyintézői munkakör/ 326/2013”.
A pályázati eljárás, a pályázat elbírálásának módja, rendje:
A munkakör határozatlan időtartamra szól, hat hónap próbaidő kikötésével. A jelentkezők az eredményről legkésőbb az elbírálását követő 8 napon belül írásban tájékoztatást kapnak.
A pályázat kiírója a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát fenntartja.
A pályázat elbírálásának határideje: 2013. április 5.
Az álláshirdetés közzétételének helye, ideje:
- Palotás, Kisbágyon, Szarvasgede Községi honlapok – 2013. március 13.
- Önkormányzati hirdetők Palotás-Kisbágyon -Szarvasgede 2013. március 13.
Palotás, 2013. március 12.
Krekács Judit sk.
jegyző